niedziela, Październik 21, 2018
Naprawa Apple po gwarancji? Tylko w pogwarancyjnym serwisie Apple!

Produkty marki Apple cały czas świecą triumfy popularności na całym świecie, chociaż nie należą do najtańszych. Ich jakość wykonania i łatwość w codziennym użytkowaniu powodują, że nawet po wielu latach ich właściciele nie chcą wymieniać swoich urządzeń na nowsze modele. Co jednak zrobić w przypadku kiedy nasz telefon lub laptop ulegną awarii, a nie obejmuje ich już gwarancja?

Serwis pogwarancyjny ostatnią deską ratunku

Jednym z najpowszechniejszych mitów dotyczących produktów Apple jest to, że nie da się ich naprawić nigdzie indziej niż w oficjalnym, autoryzowanym punkcie firmy. Jeśli jednak nasze urządzenie nie jest już objęte gwarancją, a mimo to uległo awarii, warto zainteresować się serwisami pogwarancyjnymi. Oprócz tradycyjnych punktów stacjonarnych, dostępne są serwisy oferujące usługi online. Wybierając drugą opcję, wystarczy jedynie opisać daną awarię lub problem, wysłać urządzenie kurierem, a po wycenie i naprawie, firma z powrotem odeśle naprawiony sprzęt pod wskazany adres. Najczęściej pojawiającymi się problemami związanymi z użytkowaniem telefonów iPhone są kwestie dotyczące błędów systemu, jak i awarie związane z pękniętymi szybkami czy szybko rozładowującymi się bateriami. Mimo to większość serwisów pogwarancyjnych jest w stanie szybko poradzić sobie z tymi usterkami. Warto również zauważyć, że często koszty naprawy są dużo niższe niż w przypadku autoryzowanych serwisów Apple. Firmy takie zajmują się kompleksową naprawą nie tylko smartfonów, ale także iPadów, iMaców czy MacBooków. Duża oferta usług i możliwości serwisów pogwarancyjnych powoduje, że często mogą okazać się one ostatnią deską ratunku problematycznych urządzeń.

Oferty pogwarancyjnej naprawy produktów Apple

Większość serwisów oferuje w pełni kompleksowe i profesjonalne naprawy zarówno sprzętów jak i akcesoriów Apple. Z jakimi usterkami warto więc się zgłosić do punktu pogwarancyjnego?

  • naprawa telefonów iPhone – do najczęściej występujących usterek, którymi podlegają smartfony Apple należą zbite ekrany i szybki, ułamane albo wygięte obudowy, uszkodzone głośniki i złącze ładowania. Zdarzają się też przypadki niedziałających baterii, kamer, przycisków czy mikrofonu.
  • naprawa tabletów iPad – jako urządzenie wielofunkcyjne posiadające właściwości mobilnego komputera, iPad nadaje się zarówno do pracy jak i zabawy. Serwisy pogwarancyjne z łatwością naprawią zbite szybki, pęknięte wyświetlacze oraz uruchomią tablet w przypadku, gdy nie chce się w ogóle włączyć.
  • naprawa komputerów Mac – firma Apple na rynku posiada kilka modeli komputerów Mac. Należą do nich: MacBook, MacBook Pro, MacBook Air, iMac, Mac Mini i Mac Pro. Podczas systematycznego korzystania z urządzenia zdarzają się różne wypadki, szczególnie kiedy swój laptop wynosimy poza miejsce zamieszkania. Punkty pogwarancyjne potrafią naprawić większość problemów związanych z użytkowaniem komputerów. Zalanie ekranu, upadek sprzętu, a nawet wolniejsze pracowanie procesora są tylko jednymi z nielicznych napraw, które podejmują serwisy. Dodatkowo, można również liczyć na wymianę poszczególnych elementów Maca, takich jak dysk twardy (SSD), matryca, bateria, głośnik, wentylator, klawiatura, gładzik, czy taśma sygnałowa. Dostępne są również usługi naprawy płyty głównej czy konkretnych części, na przykład układu sterowania, rezystora, kondensatora czy złącz komunikacyjnych (Audio, USB, Thunderbolt).
  • naprawa akcesoriów Apple – serwisy pogwarancyjne Apple często oferują też usługi naprawy innych akcesoriów tej firmy. Można zgłosić się do nich z problemami dotyczącymi zegarka Apple Watch czy samego monitora Thunderbolt.

Inspirowane: Applehome.pl – wymiana baterii iphone 6 Warszawa